عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 مهر 1403
بازدید : 19
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


دستگیره های دیجیتال (الکترونیکی یا هوشمند) راه حلی مدرن و راحت برای خلاصی از قفل های مکانیکی قدیمی و کلیدهای دست و پا گیر هستند که می توانند ورود و خروج و باز و بسته شدن درها را از راه دور کنترل کنند. در گذشته، این فناوری عمدتاً برای باز و بسته کردن درهای خودرو استفاده می شد، اما امروزه از این فناوری در محیط های تجاری و مسکونی نیز برای افزایش ایمنی و راحتی کاربر استفاده می شود. تمامی قفل های درب دارای زبانه چفت درب هستند که برای نگه داشتن درب در چارچوب و ایجاد ارتباط مطمئن بین درب و چهارچوب آن استفاده می شود.

این پین ها با حرکت چرخشی کلید یا دستگیره در به داخل چارچوب در حرکت می کنند و باعث باز و بسته شدن در می شوند. اثر انگشت دیجیتال از این قاعده مستثنی است. با این تفاوت که در این نوع قفل حرکت زبان به صورت دیجیتالی و با شناسایی رمز، کارت یا اثر انگشت صورت می گیرد. وسایلی مانند کلیدهای مکانیکی نیز البته اتوماتیک در نظر گرفته می شوند تا در مواقع اضطراری مانند دستگیره دیجیتالی درب بدون برق درب باز شود. همه این موارد در صورتی قابل اجرا هستند که دسته دیجیتال دارای مغز الکترونیکی باشد.
 برای خرید قفل برقی با دیلاک تماس بگیرید.


مزایای دسته دیجیتال نسبت به قفل مکانیکی

برخی از روش های باز و بسته شدن قفل دارای مزایا و معایب زیادی هستند که در اینجا به آنها پرداخته ایم. در قفل مکانیکی سنتی از کلید مکانیکی برای باز و بسته کردن درب استفاده می شود. این کار پس از وارد شدن کلید به داخل سیلندر قفل و قرار دادن قطعات کلید در موقعیت مورد نظر در داخل سیلندر (پین در قفل) انجام می شود. این عمل باعث بروز مشکلات عدیده ای از جمله گرانی به دلیل معیوب بودن کلید، مشکل حمل کلید و نگرانی از گم شدن یا تعویض آن، امنیت بسیار پایین کلیدها به دلیل سهولت و در دسترس بودن تکنولوژی تولید و ... می شود.

در دسته هوشمند با استفاده از رمز، کارت یا اثر انگشت تمامی مشکلات ذکر شده برای همیشه از بین خواهند رفت. این امکانات دسترسی به راحتی توسط کاربران قابل تغییر است، در حالی که برای تولید یا تعویض کلید مکانیکی باید هزینه های زیادی صرف کرد و یک فرد متخصص را استخدام کرد.

ترکیبی از یک دستگیره دیجیتال و یک قفل مکانیکی را می توان برای بسیاری از درب ها استفاده کرد. قفل دیجیتال بدون دستگیره در افزایش امنیت درب خروجی با نصب همزمان با قفل مکانیکی بی نظیر است. البته لازم به ذکر است که استفاده از قفل های سنتی مشکلاتی را برای درب های خروجی ایجاد می کند که در بالا ذکر شد.

قابلیت دکمه دیجیتال

در خودروها در از فاصله معین و محدودی باز و بسته می شود. با یک دست هوشمند این کار با امکانات بهتر و بیشتری انجام می شود. بسیاری از انواع نرده های دیجیتال مانند Yal و Gate Man را می توان از راه دور با سیستم های بلوتوث و اتصال به اینترنت کنترل کرد. کاربران می توانند در را از هر مکان و هر زمان باز و بسته کنند. این کار توسط نرم‌افزار هوشمندی انجام می‌شود که می‌توان آن را با «گیره دیجیتال» روی گوشی هوشمند ادغام کرد. این نرم افزار امکانات زیادی از جمله اطمینان از قفل بودن دستگاه دیجیتال، بازکردن درب در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی در صورت نبودن در موقعیت دلخواه و ... را در اختیار شما قرار می دهد. برای گرفتن دیجیتال

اتصال بی سیم به دکمه دیجیتال

یکی از ویژگی های اصلی کانتینرهای دیجیتال اتصال بی سیم به آنها است. این نوع قفل ها معمولا با فناوری های بلوتوث و وای فای سازگار هستند. سیستم هایی مانند تلفن همراه، خانه های هوشمند، ساعت های هوشمند و ... مدیریت درب ورودی را آسان می کنند. اتصال Wi-Fi در کنترل از راه دور هوشمند بسیار کارآمد است. این به کارفرمایان اجازه می دهد تا ورود و خروج کارکنان را از راه دور بدون نیاز به بازدید از محل کار نظارت کنند.

همچنین در صورت دسترسی غیرمجاز پیام هشدار به تلفن همراه ارسال می شود. این ویژگی ها ایمنی محل کار شما را هنگام مدیریت ورودی ساختمان تا حد زیادی افزایش می دهد.

از کنترل از راه دور برای کنترل دستگیره دیجیتال استفاده کنید

استفاده از کنترل از راه دور به منشی اجازه می دهد تا از راه دور به بازدیدکنندگان خارج از اتاق دسترسی داشته باشد و درهای اتاق را باز و بسته کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com